вівторок, 19 квітня 2016 р.

Модуль 5 


 Я ознайомила учнів із правилами спільної роботи в мережі, разом з ними використала інтернет-ресурси для навчання учнів, вивчення нової теми. Провела мозковий штурм.   

Запитання для проведення мозкового штурму (заповнити всі клітинки таблиці)

Ключове(і) запитання

Тематичне(і) запитання
Змістове (і) запитання
Як три складові рослини забезпечують її цілісність?


 Які ознаки живого мають рослини та як забезпечити для них оптимальні умови?

Рослини дихають як і я?

 Як нагодувати квітку у горщику?
Яку «кашу» їдять рослини?
Чи бігають дерева?
Чому дерева більші за людину?


 Які умови є найкращими для кімнатних рослин?



Що  таке кімнатна рослина?
 Які кімнатні квіти є у шкільному кабінеті біології?
Чи усі вони здорові?
Чи подобається їм їх місце в кабінеті?

Чи вірно ми розташували зелене населення кабінету?
 На які групи поділяються рослини по відношенню до світла?
Які рослини кабінету розташовані вірно?
Чи впливає сторона світу на кімнатні рослини?
Як рослини віповідають на вологість грунту та повітря?

 
  Як   можна використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб  якісно вивчити навчальну тему та виконати свою практичну або творчу роботу? 
  Також ми вивчили правила безпечного користування інтернетом.  Звернула їх увагу на  відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів. 

 Дала відповіді на наступні запитання:
1. Коли при вивченні обраної   теми учні  можуть провести дослідження з використанням Інтернету? 
2.Як у проектах при вивченні обраної  теми можна застосувати Інтернет для того, щоб навчити учнів навичкам спілкування з іншими, використовуючи всесвітню мережу?
3.На яких етапах проектів, що робитимуть учні, буде корисно застосувати співпрацю та\або спілкування учнів в Інтернеті? 
4. Як ви можете забезпечити те, щоб учні при розробці та впровадженні свого проекту застосовували стратегії щодо вирішення проблем та прийняття рішень з використанням Інтернету? 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар