Модуль 8
У цьому модулі я разом з колегами розглянула різні варіанти та приклади учнівських робіт. Мені дуже сподобались ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. Взяла для себе інформацію про різні види і форми підсумкового оцінювання учнівських робіт.
№
п/п
|
Що оцінюється
|
Максимальна кількість балів
|
Оцінювання учнями
|
Оцінювання вчителем
|
Оцінювання батьками
|
|
І. З М І С Т
|
||||||
1
|
Тема чітка та зрозуміла
|
10
|
8
|
8
|
||
2
|
Логічна послідовність
|
10
|
9
|
9
|
||
3
|
Графіка точна і акуратна
|
10
|
9
|
8
|
||
4
|
Матеріал викладений зрозуміло
|
10
|
10
|
10
|
||
5
|
Включена інформація різноманітних джерел
|
10
|
9
|
8
|
||
6
|
Актуальність
|
10
|
10
|
10
|
||
ІІ. С П І В П Р А Ц Я
|
||||||
1
|
Розкриття теми
|
5
|
5
|
5
|
||
2
|
Чітке пояснення
|
10
|
10
|
10
|
||
3
|
Дослідження
|
10
|
9
|
9
|
||
4
|
Спостереження
|
5
|
4
|
4
|
||
5
|
Ефективний розподіл обов’язків
|
5
|
4
|
4
|
||
ІІІ. О Ф О Р М Л Е Н Н Я
|
||||||
1
|
Застосування
анімаційних ефектів
|
20
|
18
|
18
|
||
2
|
Використання ілюстрованих матеріалів
|
10
|
10
|
10
|
||
3
|
Естетичність
|
15
|
15
|
15
|
||
4
|
Кольорове оформлення
|
15
|
15
|
15
|
||
5
|
Шрифти та колір
|
10
|
10
|
10
|
||
6
|
Фон
|
10
|
8
|
7
|
||
Максимальна кількість балів 175 .Загальна кількість балів 163
Немає коментарів:
Дописати коментар