вівторок, 12 квітня 2016 р.

Модуль 1


         Сьогодні, 11 квітня 2016 року розпочалися заняття на  курсах Intel-10. Я познайомилася з планом проходження навчання, обрала  тему навчального  проекту, зрозуміла: 
- Як поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього у своїй педагогічній діяльності?
- Як власні цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити свій педагогічний досвід?
- Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
- Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?Намітила відповіли на запитання:
- Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
 
         Поставила собі ціль:  
        Я хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів, теоретичні знання з практичними потребами.

       Також я створила власне портфоліо, частково опрацювала план проекту і заповнила вхідну анкету


 


Немає коментарів:

Дописати коментар